Yksityiskohtaisen selityksen maksuvaihtoehdoista löydät täältä.
Valitettavasti, emme hyväksy tätä vaihtoehto koska jokainen tilaus valmistetaan yksilökohtaisesti.
Tietoa toimituskuluista ja -ajoista löytyy täältä.
Toimintaohjeet paketin ollessa vahingoittunut, ja siitä tiedotus kaavakkeet löytää täältä.
Vahingoittunut paketti
Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen, pyydä kuljettajaa avaamaan se kanssasi. Kun löydät vahingoittumisen syyn, täytä reklamaatiolomake. Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaarahasi 14 arkipäivän kuluessa. Jos huomaat paketin vahingoittuneen vasta kuljettajan lähdettyä, emme valitettavasti voi hyväksyä reklamaatiota tai todistusta paketin vahingoittumisesta.
Reklamaatio
Jos satut huomaamaan teknisiä vikoja tilauksesi saavuttua kotiisi, esimerkiksi seuraavia:
Ota yhteyttä myyjään kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen yhteydenotot@pixers.fi ja myyjä lähettää kuriirin hakemaan pakettisi.
Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaa rahasi 14 arkipäivän kuluessa
HUOMAA
Teknisiin vikoihin eivät kuulu värierot tietokoneiden näyttöjen värintoiston takia.
Totta kai. Löydät kuvion sivulta mahdollisuuden rajata sitä tai sävyttää se sepianväriseksi tai mustavalkoiseksi. Jos tarvitset monimutkaisempia muutoksia, ota myyjään yhteyttä ennen tilauksen tekemistä sopiaksesi yksityiskohdista.
Henkilötiedot ovat suojattuja ulkopuolisilta ja kolmansilta osapuolilta.
Jos sinulla on kysymyksiä tilauksestasi joihin et löydä vastausta tai jos haluat asiantuntijan mielipiteen, suuntaa go tänne.
Aina kun tilauksesi etenee, saat sähköpostiisi tiedotteen tilanteen muutoksesta. Tilauspalvelumme on nimenomaisesti suunniteltu tarjoamaan tämän palvelun:
Tietokoneen näytöllä näkemäsi värit voivat poiketa hieman lopullisesta tuloksesta. Nämä erot ovat yleensä tulos eri näyttöjen asetuksista.
Päteviin asiantuntijoihimmeVoit aina ottaa yhteyttä päteviin asiantuntijoihimme ja käyttää hyväksi heidän valtavaa kokemustaan. Ota meihin yhtettä täältä.
Ota yhteyttä Myyjään niin nopeasti kuin mahdollista osoitteessa: yhteydenotot@pixers.fi. Pyrimme tuottamaan osan tuotteesta tai kokonaan uuden tuotteen sinulle niin nopeasti kuin mahdollista. We will try to complete or re-print your order as quickly as possible.
Jos näyttää siltä, että kuva olisi epämuodostunut sen takia mitä syötit kokokenttään tulostuksen käsittely vaiheessa, Myyjä ottaa sinuun yhteyttä keskustellakseen mahdollisista muutoksista koon tai leikkauksen kanssa, jotta mittakaava pysyisi hyvänä. Kuvanmuokkaus ehdotukset lähetetään sinulle sähköpostilla. Myyjä ei tee mitään päätöksiä ennen asiakkaan kanssa neuvottelua.
Kyllä, liity Pixersin tiedotuslehden sähköpostilistalle.
Palautusten yhteydessä lähetä kysymyksesi osoitteeseen contact@pixers.uk ja älä lähetä tilauksia takaisin toimiston osoitteeseen. Tämä on vain postiosoite. Kaikki tähän osoitteeseen lähetetyt tilaukset lähetetään valitettavasti takaisin sinulle.