Usein Kysytyt Kysymykset

  1. Kuinka asetan tilauksen?
  2. Millä tavalla voin maksaa pixers.fi internet sivulla?
  3. Voinko maksaa käteisellä paketin saavuttua?
  4. Minkälaisia ovat toimituskulut ja -ajat?
  5. Mitä teen jos paketti on vahingoittunut kun vastaanotan sen?
  6. Voinko palauttaa tilaukseni mikäli se ei ole mieleni mukainen?
  7. Voiko kuvaa leikata, retusoida, tai sen väriä vaihtaa?
  8. Ovatko henkilötietoni suojatut?
  9. Mitä voin tehdä jos minulla on lisää kysymyksiä tilauksestani?
  10. Miten saan tietää tilaukseni tilanteen?
  11. Ovatko lopullisen tulosteen värit identtiset valokuvien ja kuosien kanssa, niin kuin ne näkyvät tietokoneen näytöllä?
  12. Mitä voin tehdä jos en löydä mallia joka sopii makuuni?
  13. Toimitettu tuloste ei ole osin tai lainkaan sama kuin tilaamani tuote – mitä teen?
  14. Tuleeko kuvasta epämuodostunut jos syötän satunnaisen koon kokokenttään?
  15. Voinko saada alennusta?

1. Kuinka asetan tilauksen?

  • Valitse tuote josta olet kiinnostunut päävalikosta tai kirjoita avainsanoja hakukoneeseen löytääksesi kuvion jonka voit tehdä seinämaalaukseksi, painokankaaksi, julisteeksi, tai tarraksi.
  • Valitse haluamasi kuva avataksesi tulostus sivun.
  • Valitse koko tai tehoste jonka haluat kuvaasi.
  • Paina “Osta nyt” ja täytä tilauslomake.

2. Millä tavalla voin maksaa pixers.fi internet sivulla?

Yksityiskohtaisen selityksen maksuvaihtoehdoista löydät täältä.

3. Voinko maksaa käteisellä paketin saavuttua?

Valitettavasti, emme hyväksy tätä vaihtoehto koska jokainen tilaus valmistetaan yksilökohtaisesti.

4. Minkälaisia ovat toimituskulut ja -ajat?

Tietoa toimituskuluista ja -ajoista löytyy täältä.

5. Mitä teen jos paketti on vahingoittunut kun vastaanotan sen?

Toimintaohjeet paketin ollessa vahingoittunut, ja siitä tiedotus kaavakkeet löytää täältä.

6. Voinko palauttaa tilaukseni mikäli se ei ole mieleni mukainen?

Tottakai. Kaikki tiedot palautuksista löytää täältä.

8. Voiko kuvaa leikata, retusoida, tai sen väriä vaihtaa?

Ehdottomasti, kuvan leikkaus sekä värien muutos vaihtoehto on käytettävissä suunnittelu sivulla. Jos haluat enemmän muutoksia, laita kommentteihin tarkat ohjeet. Saatuaan tilauksesi, graafiset suunnittelijamme ottavat sinuun yhteyttä saadakseen lisätietoja tilauksestasi. Hinnat päätellään jokaisessa tapauksessa erikseen.

9. Ovatko henkilötietoni suojatut?

Henkilötiedot ovat suojattuja ulkopuolisilta ja kolmansilta osapuolilta.

10. Mitä voin tehdä jos minulla on lisää kysymyksiä tilauksestani?

Jos sinulla on kysymyksiä tilauksestasi joihin et löydä vastausta tai jos haluat asiantuntijan mielipiteen, suuntaa go tänne.

11. Miten saan tietää tilaukseni tilanteen?

Aina kun tilauksesi etenee, saat sähköpostiisi tiedotteen tilanteen muutoksesta. Tilauspalvelumme on nimenomaisesti suunniteltu tarjoamaan tämän palvelun:

  • maksamaton - tilauksesi on tehty ja hyväksytty;
  • maksettu - maksutapasi on hyväksytty;
  • käsittelyssä - tilauksesi on lähetetty Myyjälle ja se on käsittelyssä;
  • lähetetty - pakettisi on siirretty DHL:lle. Kirjeen ohessa saat myös sähköpostin, joka sisältää rahtikirjanumeron jolla voit jäljittää pakettisi sen saapumiseen saakka.

12. Ovatko lopullisen tulosteen värit identtiset valokuvien ja kuosien kanssa, niin kuin ne näkyvät tietokoneen näytöllä?

Tietokoneen näytöllä näkemäsi värit voivat poiketa hieman lopullisesta tuloksesta. Nämä erot ovat yleensä tulos eri näyttöjen asetuksista.

13. Mitä voin tehdä jos en löydä mallia joka sopii makuuni?

Päteviin asiantuntijoihimmeVoit aina ottaa yhteyttä päteviin asiantuntijoihimme ja käyttää hyväksi heidän valtavaa kokemustaan. Ota meihin yhtettä täältä.

14. Toimitettu tuloste ei ole osin tai lainkaan sama kuin tilaamani tuote – mitä teen?

Ota yhteyttä Myyjään niin nopeasti kuin mahdollista osoitteessa: yhteydenotot@pixers.fi. Pyrimme tuottamaan osan tuotteesta tai kokonaan uuden tuotteen sinulle niin nopeasti kuin mahdollista. We will try to complete or re-print your order as quickly as possible.

15. Tuleeko kuvasta epämuodostunut jos syötän satunnaisen koon kokokenttään?

Jos näyttää siltä, että kuva olisi epämuodostunut sen takia mitä syötit kokokenttään tulostuksen käsittely vaiheessa, Myyjä ottaa sinuun yhteyttä keskustellakseen mahdollisista muutoksista koon tai leikkauksen kanssa, jotta mittakaava pysyisi hyvänä. Kuvanmuokkaus ehdotukset lähetetään sinulle sähköpostilla. Myyjä ei tee mitään päätöksiä ennen asiakkaan kanssa neuvottelua.

16. Voinko saada alennusta?

Kyllä, liity Pixersin tiedotuslehden sähköpostilistalle.