🌸 -40% PÅ ALT! 🌸 18-03-2024 asti
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersEvästekäytäntö

Verkkosivusto käyttää omia ja yhteistyökumppaneiden evästeitä varmistaakseen kaikkien verkkokaupan toimintojen moitteettoman toiminnan sekä analyysi- ja markkinointitarkoituksiin. Evästeitä käytetään ensisijaisesti markkinointisisällön räätälöimiseen mieltymystesi ja tarpeidesi mukaan. Analyyttisten ja markkinointi-evästeiden käyttö edellyttää suostumustasi, jonka voit vahvistaa valitsemalla "Hyväksy kaikki". Jos meidän ja kumppaneidemme suostumus evästeiden käyttöön on tarpeen muuttaa, napsauta "Hallinnoi evästeitä". Ilmoitettu suostumus voidaan peruuttaa milloin tahansa muuttamalla valittuja asetuksia. Evästeiden käyttö vastaa henkilötietojesi käsittelyä, jonka ylläpitäjä on Pixplanet Sp. z o.o. Joissakin tapauksissa myös kumppanimme voivat olla ylläpitäjiä. Kaikki tiedot evästeiden käytöstä ja henkilötietojesi käsittelystä meidän ja kumppaneidemme toimesta sekä oikeuksistasi löytyvät Evästekäytännöstämme

Usein Kysytyt Kysymykset

  1. Kuinka asetan tilauksen?
  2. Millä tavalla voin maksaa pixers.fi internet sivulla?
  3. Voinko maksaa käteisellä paketin saavuttua?
  4. Minkälaisia ovat toimituskulut ja -ajat?
  5. Mitä teen jos paketti on vahingoittunut kun vastaanotan sen?
  6. Kuinka mainostaa tilausta?
  7. Voiko kuvaa leikata, retusoida, tai sen väriä vaihtaa?
  8. Ovatko henkilötietoni suojatut?
  9. Mitä voin tehdä jos minulla on lisää kysymyksiä tilauksestani?
  10. Miten saan tietää tilaukseni tilanteen?
  11. Ovatko lopullisen tulosteen värit identtiset valokuvien ja kuosien kanssa, niin kuin ne näkyvät tietokoneen näytöllä?
  12. Mitä voin tehdä jos en löydä mallia joka sopii makuuni?
  13. Toimitettu tuloste ei ole osin tai lainkaan sama kuin tilaamani tuote – mitä teen?
  14. Tuleeko kuvasta epämuodostunut jos syötän satunnaisen koon kokokenttään?
  15. Voinko saada alennusta?
  16. Voinko palauttaa tilaukseni?

1. Kuinka asetan tilauksen?

  • Valitse tuote josta olet kiinnostunut päävalikosta tai kirjoita avainsanoja hakukoneeseen löytääksesi kuvion jonka voit tehdä seinämaalaukseksi, painokankaaksi, julisteeksi, tai tarraksi.
  • Valitse haluamasi kuva avataksesi tulostus sivun.
  • Valitse koko tai tehoste jonka haluat kuvaasi.
  • Paina “Osta nyt” ja täytä tilauslomake.

2. Millä tavalla voin maksaa pixers.fi internet sivulla?

Yksityiskohtaisen selityksen maksuvaihtoehdoista löydät täältä.

3. Voinko maksaa käteisellä paketin saavuttua?

Valitettavasti, emme hyväksy tätä vaihtoehto koska jokainen tilaus valmistetaan yksilökohtaisesti.

4. Minkälaisia ovat toimituskulut ja -ajat?

Tietoa toimituskuluista ja -ajoista löytyy täältä.

5. Mitä teen jos paketti on vahingoittunut kun vastaanotan sen?

Toimintaohjeet paketin ollessa vahingoittunut, ja siitä tiedotus kaavakkeet löytää täältä.

6. Kuinka mainostaa tilausta?

Vahingoittunut paketti

Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen, pyydä kuljettajaa avaamaan se kanssasi. Kun löydät vahingoittumisen syyn, täytä reklamaatiolomake. Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaarahasi 14 arkipäivän kuluessa. Jos huomaat paketin vahingoittuneen vasta kuljettajan lähdettyä, emme valitettavasti voi hyväksyä reklamaatiota tai todistusta paketin vahingoittumisesta.

Reklamaatio

Jos satut huomaamaan teknisiä vikoja tilauksesi saavuttua kotiisi, esimerkiksi seuraavia:

  • väärä koko
  • väärä leikkaus / väärä materiaali
  • tilauksestasi puuttuu olennaisia osia

Ota yhteyttä myyjään kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen yhteydenotot@pixers.fi ja myyjä lähettää kuriirin hakemaan pakettisi.

Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaa rahasi 14 arkipäivän kuluessa

HUOMAA

Teknisiin vikoihin eivät kuulu värierot tietokoneiden näyttöjen värintoiston takia.

7. Voiko kuvaa leikata, retusoida, tai sen väriä vaihtaa?

Totta kai. Löydät kuvion sivulta mahdollisuuden rajata sitä tai sävyttää se sepianväriseksi tai mustavalkoiseksi. Jos tarvitset monimutkaisempia muutoksia, ota myyjään yhteyttä ennen tilauksen tekemistä sopiaksesi yksityiskohdista.

8. Ovatko henkilötietoni suojatut?

Henkilötiedot ovat suojattuja ulkopuolisilta ja kolmansilta osapuolilta.

9. Mitä voin tehdä jos minulla on lisää kysymyksiä tilauksestani?

Jos sinulla on kysymyksiä tilauksestasi joihin et löydä vastausta tai jos haluat asiantuntijan mielipiteen, suuntaa go tänne.

10. Miten saan tietää tilaukseni tilanteen?

Aina kun tilauksesi etenee, saat sähköpostiisi tiedotteen tilanteen muutoksesta. Tilauspalvelumme on nimenomaisesti suunniteltu tarjoamaan tämän palvelun:

  • maksamaton - tilauksesi on tehty ja hyväksytty;
  • maksettu - maksutapasi on hyväksytty;
  • käsittelyssä - tilauksesi on lähetetty Myyjälle ja se on käsittelyssä;
  • lähetetty - pakettisi on siirretty DHL:lle. Kirjeen ohessa saat myös sähköpostin, joka sisältää rahtikirjanumeron jolla voit jäljittää pakettisi sen saapumiseen saakka.

11. Ovatko lopullisen tulosteen värit identtiset valokuvien ja kuosien kanssa, niin kuin ne näkyvät tietokoneen näytöllä?

Tietokoneen näytöllä näkemäsi värit voivat poiketa hieman lopullisesta tuloksesta. Nämä erot ovat yleensä tulos eri näyttöjen asetuksista.

12. Mitä voin tehdä jos en löydä mallia joka sopii makuuni?

Päteviin asiantuntijoihimmeVoit aina ottaa yhteyttä päteviin asiantuntijoihimme ja käyttää hyväksi heidän valtavaa kokemustaan. Ota meihin yhtettä täältä.

13. Toimitettu tuloste ei ole osin tai lainkaan sama kuin tilaamani tuote – mitä teen?

Ota yhteyttä Myyjään niin nopeasti kuin mahdollista osoitteessa: yhteydenotot@pixers.fi. Pyrimme tuottamaan osan tuotteesta tai kokonaan uuden tuotteen sinulle niin nopeasti kuin mahdollista. We will try to complete or re-print your order as quickly as possible.

14. Tuleeko kuvasta epämuodostunut jos syötän satunnaisen koon kokokenttään?

Jos näyttää siltä, että kuva olisi epämuodostunut sen takia mitä syötit kokokenttään tulostuksen käsittely vaiheessa, Myyjä ottaa sinuun yhteyttä keskustellakseen mahdollisista muutoksista koon tai leikkauksen kanssa, jotta mittakaava pysyisi hyvänä. Kuvanmuokkaus ehdotukset lähetetään sinulle sähköpostilla. Myyjä ei tee mitään päätöksiä ennen asiakkaan kanssa neuvottelua.

15. Voinko saada alennusta?

Kyllä, liity Pixersin tiedotuslehden sähköpostilistalle.

16. Voinko palauttaa tilaukseni?

Palautusten yhteydessä lähetä kysymyksesi osoitteeseen contact@pixers.uk ja älä lähetä tilauksia takaisin toimiston osoitteeseen. Tämä on vain postiosoite. Kaikki tähän osoitteeseen lähetetyt tilaukset lähetetään valitettavasti takaisin sinulle.