Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen, pyydä kuljettajaa avaamaan se kanssasi. Kun löydät vahingoittumisen syyn, täytä reklamaatiolomake. Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaarahasi 14 arkipäivän kuluessa. Jos huomaat paketin vahingoittuneen vasta kuljettajan lähdettyä, emme valitettavasti voi hyväksyä reklamaatiota tai todistusta paketin vahingoittumisesta.
Jos satut huomaamaan teknisiä vikoja tilauksesi saavuttua kotiisi, esimerkiksi seuraavia:
Ota yhteyttä myyjään kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen yhteydenotot@pixers.fi ja myyjä lähettää kuriirin hakemaan pakettisi.
Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaa rahasi 14 arkipäivän kuluessa
HUOMAA
Teknisiin vikoihin eivät kuulu värierot tietokoneiden näyttöjen värintoiston takia.
Käsittelemme jokaisen tilauksen erikseen ja pyrimme aina aina yllättämään sinut iloisesti. Jos kuitenkin jostain syystä tilaamasi tuote ei täyttänyt toiveitasi, sinulla on 365 päivän palautusoikeus toimituspäivästä lähtien, mistä hyvänsä syystä. Tuote vastaanotetaan vain, jos se on alkuperäistä vastaavassa tilassa ja kaikki lisäosat palautetaan vahingoittumattomana.
Voit valita kolmesta vaihtoehdosta palauttaessasi tuotteen:
Jos haluat palauttaa tuotteita, ole hyvä ja ota yhteys myyjään osoitteessa yhteydenotot@pixers.fi ja muista antaa tilausnumerosi.
Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka ovat vahingoittuneet ulkopuolisten osatekijöiden takia.