Reklamaatiot ja palautukset

Vahingoittunut paketti

Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen, pyydä kuljettajaa avaamaan se kanssasi. Kun löydät vahingoittumisen syyn, täytä reklamaatiolomake. Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaarahasi 14 arkipäivän kuluessa. Jos huomaat paketin vahingoittuneen vasta kuljettajan lähdettyä, emme valitettavasti voi hyväksyä reklamaatiota tai todistusta paketin vahingoittumisesta.

Kotiinkuljetusten reklamaatio

Jos satut huomaamaan teknisiä vikoja tilauksesi saavuttua kotiisi, esimerkiksi seuraavia:

  • - väärä koko
  • - väärä leikkaus / väärä materiaali
  • - tilauksestasi puuttuu olennaisia osia

Tehdäksesi reklamaation täytä sivun alalaidassa oleva kaavake.
Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaa rahasi 14 arkipäivän kuluessa.

HUOMAA

Teknisiin vikoihin eivät kuulu värierot tietokoneiden näyttöjen värintoiston takia.

Palautukset

Käsittelemme jokaisen tilauksen erikseen ja pyrimme aina aina yllättämään sinut iloisesti. Jos kuitenkin jostain syystä tilaamasi tuote ei täyttänyt toiveitasi, sinulla on 365 päivän palautusoikeus toimituspäivästä lähtien, mistä hyvänsä syystä. Tuote vastaanotetaan vain, jos se on alkuperäistä vastaavassa tilassa ja kaikki lisäosat palautetaan vahingoittumattomana.
Voit valita kolmesta vaihtoehdosta palauttaessasi tuotteen:

  • Saat sen sijaan tuotteen, joka on korjattu sinun antamiesi mittojen ja ohjeiden mukaiseksi.
  • Saat eri tuotteen, samaan hintaan.
  • Rahasi palautetaan 14 arkipäivän kuluessa tilillesi.

Palauttaaksesi tuotteen ota yhteyttä myyjään täyttämällä alla oleva kaavake.

Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka ovat vahingoittuneet ulkopuolisten osatekijöiden takia.

Tee reklamaatio tai palauta tuote

Anna oston yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite ja tilausnumerosi siirtyäksesi lomakkeen sisältävälle sivulle.

console.log('dupa');