20% kaikesta! Käytä hyväksesi tarjousta 04-06-2023 mennessä. | Syötä koodi: JUNE20

Reklamaatiot ja palautukset personointi

VAHINGOITTUNUT paketti MALLI

Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen, pyydä kuljettajaa avaamaan se kanssasi. Kun löydät vahingoittumisen syyn, täytä reklamaatiolomake. Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaarahasi 14 arkipäivän kuluessa. Jos huomaat paketin vahingoittuneen vasta kuljettajan lähdettyä, emme valitettavasti voi hyväksyä reklamaatiota tai todistusta paketin vahingoittumisesta.

Kotiinkuljetusten reklamaatio

Jos satut huomata teknisiä virheitä, kun esimerkiksi näytepaketti saapuu kotiisi, esimerkiksi:

  • - väärä koko
  • - väärä leikkaus / väärä materiaali
  • - tilauksestasi puuttuu olennaisia osia

Tehdäksesi reklamaation täytä sivun alalaidassa oleva kaavake.
Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaa rahasi 14 arkipäivän kuluessa.

HUOMAA

Teknisiin vikoihin eivät kuulu värierot tietokoneiden näyttöjen värintoiston takia.

Palautukset

Käsittelemme jokaisen tilauksen erikseen ja pyrimme aina aina yllättämään sinut iloisesti. Jos kuitenkin jostain syystä tilaamasi tuote ei täyttänyt toiveitasi, sinulla on 365 päivän palautusoikeus toimituspäivästä lähtien, mistä hyvänsä syystä.
Paluun palauttamisessa on kolme vaihtoehtoa:

  • Saat sen sijaan tuotteen, joka on korjattu sinun antamiesi mittojen ja ohjeiden mukaiseksi.
  • Saat eri tuotteen, samaan hintaan.
  • Saat hyvityksen voucherina.

Palauttaaksesi tuotteen ota yhteyttä myyjään täyttämällä alla oleva kaavake.

Tee reklamaatio tai palauta tuote

Anna oston yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite ja tilausnumerosi siirtyäksesi lomakkeen sisältävälle sivulle.

Pyrimme tekemään Pixersin verkkosivusta käyttäjäystävällisen, mistä syystä käytämme evästeitä. Käymällä sivullamme hyväksyt Tietosuojakäytännössä mainitut ehdot. Voit määrittää itse ehdot evästeiden säilyttämiseen tai niihin pääsyyn selaimessasi.