Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen, pyydä kuljettajaa avaamaan se kanssasi. Kun löydät vahingoittumisen syyn, täytä reklamaatiolomake. Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaarahasi 14 arkipäivän kuluessa. Jos huomaat paketin vahingoittuneen vasta kuljettajan lähdettyä, emme valitettavasti voi hyväksyä reklamaatiota tai todistusta paketin vahingoittumisesta.
Jos satut huomata teknisiä virheitä, kun esimerkiksi näytepaketti saapuu kotiisi, esimerkiksi:
Tehdäksesi reklamaation täytä sivun alalaidassa oleva kaavake.
Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaa rahasi 14 arkipäivän kuluessa.
Teknisiin vikoihin eivät kuulu värierot tietokoneiden näyttöjen värintoiston takia.
Käsittelemme jokaisen tilauksen erikseen ja pyrimme aina aina yllättämään sinut iloisesti. Jos kuitenkin jostain syystä tilaamasi tuote ei täyttänyt toiveitasi, sinulla on 365 päivän palautusoikeus toimituspäivästä lähtien, mistä hyvänsä syystä.
Paluun palauttamisessa on kolme vaihtoehtoa:
Palauttaaksesi tuotteen ota yhteyttä myyjään täyttämällä alla oleva kaavake.
Anna oston yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite ja tilausnumerosi siirtyäksesi lomakkeen sisältävälle sivulle.