Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen, pyydä kuljettajaa avaamaan se kanssasi. Kun löydät vahingoittumisen syyn, täytä reklamaatiolomake. Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaarahasi 14 arkipäivän kuluessa. Jos huomaat paketin vahingoittuneen vasta kuljettajan lähdettyä, emme valitettavasti voi hyväksyä reklamaatiota tai todistusta paketin vahingoittumisesta.
Jos satut huomata teknisiä virheitä, kun esimerkiksi näytepaketti saapuu kotiisi, esimerkiksi:
Tehdäksesi reklamaation täytä sivun alalaidassa oleva kaavake.
Myyjä lähettää sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai palauttaa rahasi 14 arkipäivän kuluessa.
Teknisiin vikoihin eivät kuulu värierot tietokoneiden näyttöjen värintoiston takia.
Käsittelemme jokaisen tilauksen erikseen ja pyrimme aina aina yllättämään sinut iloisesti. Jos tilattu tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen 365 päivän kuluessa tilauksen toimittamisesta antamatta mitään syytä.
Paluun palauttamisessa on kolme vaihtoehtoa:
Palauttaaksesi tuotteen ota yhteyttä myyjään täyttämällä alla oleva kaavake.
Anna oston yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite ja tilausnumerosi siirtyäksesi lomakkeen sisältävälle sivulle.